Betaling

Alle behandlere på klinikken er selvstændige og lejer sig ind i klinikfællesskabet Cortsen Fysioterapi. Med andre ord, hver behandler arbejder i sin egen forretning. Vi oplever, at denne virksomheds-sammensætning nogle gange skaber forvirring i forbindelse med betaling. Derfor er klinikkens holdning og anbefaling, at du betaler efter hver behandling.

Du kan betale på tre måder.

1 - Betalingskort

Du kan betale på vores selvbetjeningsterminal i receptionen med flere slags betalingskort.

2 - MobilePay    

Du kan betale med MobilePay i behandlerrummet eller i receptionen hos sekretæren.

3 - Kontant

Ønsker du at betale kontant, så foregår det hos din behandler i behandlerrummet. Vores reception er pengeløs af sikkerhedsmæssige årsager.

Ingen betaling – hva' så?

Vi oplever ofte, at kunder og patienter ringer til os helt forpustet og med dårlig samvittighed, fordi de tror, at de er rendt fra en regning. Det kan rent teknisk ikke lade sig gøre. Kl. 23.59 opgør vores betalingsterminal dagens aktiviter. Ligger der behandlinger, der ikke er betalt, danner systemet en regning og sender til dig. Du skal være opmærksom på, at det koster kr. 29,- i administrationsgebyr. Regningen skal du så betale via netbank.

Hvad gør jeg, hvis det er min forsikring eller min sundhedsordning, der skal dække min behandling?

Vi samarbejder med flere forsikringsselskaber og sundhedsordninger, kik under forsikringer og se om dit selskab eller ordning er med.

Spørgsmål til regninger og betalinger

Da behandlerne, som sagt alle er selvstændige, betyder det også nogle gange, at vores sekretærer ikke altid vil kunne svare på dine henvendelser omkring regninger og betalinger. Kan de ikke det, så sørger de for, at behandleren kontakter dig.