Bevægelse og Styrke

Træning, bevægelse og styrke hos Jeppe

Du har sikkert en hverdag, hvor du bruger hovedet mere end kroppen. Og en hverdag, hvor du gentager mange af de samme bevægelser og stillinger. Det slider på kroppen og den taber faktisk også evnen til at udføre basale og naturlige bevægelser.

Jeg ved, du kan mere med din krop, end du tror. Den oplevelse vil jeg gerne give dig tilbage. Så du kan gøre, hvad du vil, når du vil - om det er at løbe med veninderne, hoppe højt, spille bold med drengene, gå til crossfit, slå kolbøtter med dit barn eller sørge for at lændeproblemerne ikke længere dukker op sidst på eftermiddagen.

Om holdet

Holdet er eksklusivt med maksimum seks deltagere. Styrken ved et lille hold er, at du får coaching en-til-en og et fællesskab med klap på skulderen og smil på læben. Og drømmer du om at kunne det sidemanden kan, så hjælper jeg dig til det.

 

Om træningen

Jeg sørger for, at opbygningen af hver træningstime varierer - den vil altid være helstøbt med både styrke- og konditionsøvelser. Korrekt træning gør dig bevidst om kroppens styrke og stabilitet. Derfor sikrer jeg mig, at du forstår øvelsens formål og teknik, og den udfordring jeg giver dig. Jeg lover, at det hverken vil være for nemt eller for svært for dig, men at vi sammen rammer den rette intensitet for dig. Træningen vil også hver gang have et teknisk fokus. Det kunne være: Hvordan squatter jeg med korrekt brug af min krop og især mine knæ.

 

En træningstime kan se sådan ud

  • Hurtig gennemgang af dagens program
  • Dagens fokus
  • Opvarmning - både generel opvarmning af hele din krop og især fokus på de led og muskler, som skal i spil ved dagens fokus
  • Redskaber – du kommer til at bruge forskellige redskaber i træningen eksempelvis; kettlebells, medicinbolde, håndvægte og kropsvægtsøvelser i vores slynger (TRX)
  • Afrunding - highfives og mit fokuspunkt til dig, til næste gang vi ses

 

Praktisk information

Jeg udbyder både træningsforløb, hvor vi træner to gange om ugen i 2 måneder eller drop in. Til drop in kommer du, når det passer dig. Drop in bruges, hvis du gerne vil se og prøve, hvad holdet er, har brug for træning op til et træningsforløb starter eller som ugentlig træning med fokus på bevægelse, styrke og kondition, hvor et træningsforløb ikke passer ind i din kalender

Der er omklædningsrum, men ingen badefaciliteter. Deltagelse kræver ikke henvisning fra din læge, og Sygesikring Danmark yder tilskud til både træningsforløb og drop in.

Ønsker du at tilmelde dig til et træningsforløb eller har spørgsmål, så kontakt mig på mail eller ring til klinikken på 33 13 33 43 og læg en besked, så ringer jeg dig op. Ved drop in kontakt klinikken enten på mail eller på 33 13 33 43 senest samme dag inden kl. 15 og tilmeld dig.

 

Holdtider for træningsforløb

Mandag kl. 16:30 til 17:30
Torsdag kl. 16.30 til 17.30

 

Pris for træningsforløb

2 måneder (16 gange) kr. 2.300,00

 

Holdtid for drop in

Mandag kl. 17:45 til 18:45

Pris for drop in
Per gang kr. 160,00 (betales via MobilePay)
10 turs kort kr. 1.500,00

 

Lidt om mig:

Jeg er uddannet fysioterapeut og har flere års erfaring som Crossfit-træner med både introduktions- og træningshold. Jeg arbejder også som træningsvejleder for nybegyndere inden for styrketræning. Og i mine yngre dage underviste jeg i gymnastik på foreningsniveau. Et af mine træningsmål for 2017 er at lære at ­­stå på hænder. Læs mere på min klinikprofil